|
Design Toolkits for Enhancing Team Engagement: ‘Oden’ and ‘Donburi’: Food-inspired approaches to organisational transformation in Japan
Kahoru Tsukui, Soya Matsumura, Nozomu Tannaka, Shin Okamoto, Emily Kimura, Kohei Aida
Touchpoint 14 (2023)
https://doi.org/10.30819/touchpoint.14-1.20 pp: 98-103 2023-08-18
|
Cite: APA BibTeX
Tsukui, K., & Matsumura, S., & Tannaka, N., & Okamoto, S., & Kimura, E., & Aida, K. (2023). Design Toolkits for Enhancing Team Engagement: ‘Oden’ and ‘Donburi’: Food-inspired approaches to organisational transformation in Japan. Touchpoint, 14 , 98-103. doi:10.30819/touchpoint.14-1.20
@article{Tsukui_2023,
doi = {10.30819/touchpoint.14-1.20},
url = {https://doi.org/10.30819/touchpoint.14-1.20},
year = 2023,
publisher = {Logos Verlag Berlin},
volume = {14},
pages = {98-103},
author = {Kahoru Tsukui, Soya Matsumura, Nozomu Tannaka, Shin Okamoto, Emily Kimura, Kohei Aida},
title = {Design Toolkits for Enhancing Team Engagement: ‘Oden’ and ‘Donburi’: Food-inspired approaches to organisational transformation in Japan},
journal = {Touchpoint}
}
Abstract
How can an organisation be designed so that individual motivation and ability links with team goals and organisational vision? Achieving this has a significant impact on the performance of the organisation. Can we create tools to help with this goal with a service design approach?
Kaufoptionen
(D) = innerhalb Deutschlands
(W) = außerhalb Deutschlands
*Sie können das eJournal/ePaper (PDF) entweder einzeln herunterladen oder in Kombination mit dem gedruckten Buch (eBundle) erwerben. Der Erwerb beider Optionen wird über PayPal abgerechnet - zur Nutzung muss aber kein PayPal-Account angelegt werden. Mit dem Erwerb des eJournals/ePapers bzw. eBundles akzeptieren Sie unsere Lizenzbedingungen für eBooks.
Bei Interesse an Multiuser- oder Campus-Lizenzen (MyLibrary) füllen Sie bitte das Formular aus oder schreiben Sie eine email an order@logos-verlag.de