This dissertation conducts three studies that advance the understanding of investments in market-based assets conceptually, empirically, and methodologically: First, it rigorously examines prior research in the marketing-finance interface and synthesizes the findings in a conceptual overview of the field. Second, it examines investments into different drivers of customer-based firm value and relates them to different aspects of firm performance. Third, it develops a novel method to estimate investments in market-based assets for firms with undisclosed accounting information through textual analysis of legal statements.
Wollen auch Sie Ihre Dissertation veröffentlichen?
Leseprobe (PDF)
Keywords:
KAUFOPTIONEN
42.00 € | ||
auf Lager | ||
Versandkostenfrei innerhalb Deutschlands | ||
39.50 € | ||
52.00 € | ||
56.00 € | ||
Sie können das eBook (PDF) entweder einzeln herunterladen oder in Kombination mit dem gedruckten Buch (Bundle) erwerben. Der Erwerb beider Optionen wird über PayPal abgerechnet - zur Nutzung muss aber kein PayPal-Account angelegt werden. Mit dem Erwerb des eBooks bzw. Bundles akzeptieren Sie unsere Lizenzbedingungen für eBooks.
Bei Interesse an Multiuser- oder Campus-Lizenzen (MyLibrary) füllen Sie bitte das Formular aus oder schreiben Sie eine email an order@logos-verlag.de